Wietske-Tine-on-tour-2012.reismee.nl

Monticello en een hilarisch moment

Vandaag vanuit Roanoke vertrokken naar Charlottesville. In Charlottesville staat Monticello ofwel little mountain. Dit is het huis van de 3e president van Amerika, Jefferson. Na een film van een half uur werden we naar het huis gereden voor een rondleiding. Geweldig! Erg interessant ook. Jammer van de regen. De hele dag heeft het gespoeld. Aan het einde van de dag werd het wat beter en naderden we Richmond. Hoofdstad van Virginia. We zitten hier 1 nachtje in het Hilton garden inn. Prima en de dame aan de receptie is echt oprecht superaardig. We krijgen zo'n grote kamer dat we er in kunnen dansen en meer hahaha. Na op tripadvisor een lekker eettentje te hebben opgezocht gaan we er heen met de hotelshuttle. Op het laatste moment komt er een rugbyteam bij in. Redelijk aangeschoten en moeilijk een gesprek te voeren zitten we even bij hen in de bus. Nu komt het....... Op een gegeven moment beginnen ze over mannen met baarden en snorren en dat die niet aantrekkelijk zijn. Er zijn een paar die dat betwisten en beginnen over zogenaamde knappe mannen met baarden en snorren. Ze vragen onze mening over de naar hun mening erg knappe man met baard/ snor....... Chuck Norris"................. Hilaaaaaaarisch Sabine!! We hebben maar toegegeven dat dat niet onze droomman is hahahaha. Ze konden Onze keuzes ook niet waarderen maar dat zij zo. We hebben heerlijk gegeten bij Bistro27. Morgen op weg naar Williamsburg naar de battlefields. Hopelijk is het dan beter weer. Geniet nog even van het weekend. À demain, Wietske en Tine