Wietske-Tine-on-tour-2012.reismee.nl

It's raining men of nee jammer genoeg alleen regen

Toen werd het maar singing the rain. Vandaag een korte rit naar Williamsburg. Na een nachtje goed slapen en de zon die weer schijnt belooft het een prachtige dag te worden. We gaan vandaag naar the battlefield in Williamsburg en naar de historische stad waar ze ook in oude kleding van die tijd lopen. Prachtig weer en een graadje of 28. Dat is best warm. Na nog geen uur begint het te regenen en het is niet weer opgehouden. We hebben het tot 1700 uur volgehouden maar toen waren we ook totaal verregend. Jammer want dat is voor de mensen daar ook niet leuk. Iedereen was ook echt zeiknat. Toch is de temperatuur van 26 graden erg aangenaam dus je bent ook zo weer droog. Maar aangezien het blijft regenen zijn we het zat. We zoeken ons hotel op. Zijn nog even naar de outlet geweest en naar CVS. Soort kruidvat maar dan ook met eten. Morgen naar de kust. Hopelijk dan droog. Mijn forecast zegt van wel, maar vandaag was er ook 20% kans op regen. Datzelfde dus niets. Nou ja we hebben er in ieder geval zin in en nu is het ook droog hahaha. We hebben vooralsnog geen last van Hurricane isaac. Die gaat de andere kant op. Tot snel en zonnige groetjes vanuit regenachtig Williamsburg.

Priscilla

Veel plezier morgen en leuk zeg al die verhalen!