Wietske-Tine-on-tour-2012.reismee.nl

Oh Island in the sun

Daar zitten we dan ruim 3 dagen op Chincoteague Island. Heerlijk. Wel wat warm maar na die regen gaan we niet klagen. De weg er naar toe was prima ware het niet dat het ontzettend begon te onweren. Het was zo erg dat het water voorbij de deuren kwam en je reden continu door diepe waterplassen. Op een gegeven moment zijn we maar gestopt samen met anderen aan de kant van de weg. Zo slecht. Geen zicht en veel waaien. De auto ging helemaal heen en weer. Aan gekomen op het eiland bleek dat zij nauwelijks regen hadden gehad. Dat beloofde voor ons dus iets goeds. Het was hier zo heet dat we eigenlijk niet op het balkon konden zitten. De afgelopen dagen was dat beter en vanmorgen zelfs prima. Graadje of 25 is toch heerlijk. Vanmiddag gaan we met een boottour rond het eiland en zien we waarschijnlijk ook de wilde paarden. Beetje camargue-achtig. Vanmorgen lekker op balkon ontbijten en lezen en nu even de weblog bijwerken. Dit is vakantie! Paar foto's nog plaatsen en waarschijnlijk vanmiddag nog een paar na de boottocht. Morgen op weg naar Baltimore en daarna nog 3 dagen New York New York.