Wietske-Tine-on-tour-2012.reismee.nl

Baltimore

Geweldig weer even in Baltimore. Al was het wel even lastig om de stad binnen te komen want er is dit weekend een grand prix in de straten rondom ons hotel. Gelukkig is alles goed geregeld en zijn we op tijd,maar het kostte ons ruim een uur extra om bij de plek van bestemming aan te komen. Super ontvangen in het hotel en die mensen zijn zo aardig. Even rustig aan gedaan en lekker gegeten in Oceanaire. Vorige keer ook heerlijk gegeten. Dat deden onze buren niet blijkbaar. Beide kreeft en die lieten ze weer weghalen want het rook zo smerig. Daarna is er heel veel repair gepleegd om ze als tevreden klant de deur uit te laten gaan. Vandaag was het erg warm. Even op terrasje gezeten vanmiddag maar dat was te warm. Daarom naar de Top op the World geweest. Op de 27e verdieping van het WTC hier. Met de toegang steun je ook de slachtoffers van WTC in New york en de mensen die oorspronkelijk uit Maryland kwamen en tijdens 9-11 zijn omgekomen. Mooi uitzicht en we kregen ook nog wat mee van de grand prix. Zie foto's. Daarna zijn we naar het National Aquarium geweest. Deze was echt wel heel mooi aangelegd en uitgebreider dan in Dallas. Lekker fris en we hebben een leuke dolfijnenshow gezien. Gezellig weer naar het Hard Rock cafe geweest. Altijd leuk en constante kwaliteit. Met een heerlijke poolside sipper en drumsolo( cocktails) lekker aan het wat gezeten. Uitgeput naar de hotelkamer hahaha. Nee hoor heerlijk rustig en morgen hebben we de hele dag de watertaxi dus kunnen we op en off hoppen met de waterbus. Heerlijk. De CCC nee niet customer care center maar charm city circulator jawel. Dat is een schone hybride bus waarmee je gratis de stad doorkunt. Dat was niet zo'n succes. Gisteren waren we al vanwege de wegomlegging verplicht door het hilarische redlight district gereden. Nu zaten we in een bus vol aso's. Help. Na 20 haltes kwamen we op plek bestemming aan. Dat doen we dus maar niet weer. De watertaxi is luchtiger en je ziet ook wat meer( hopen we) hahahaha. Dan nog een dagje hier en dan op naar de laatste 3 dagen in the Big Apple. We leveren gelijk de auto in dan hebben we in New york daar geen gedoe mee. We zitten op Times square dus we klagen niet want zitten overal dichtbij. Nou ja zoals genoemd het einde is in zicht maar we genieten er nog lekker even van. Het mooie weer helpt ook mee. Groetjes aan iedereen daar.

hilda

Hoi, heel veel plezier nog daar in NY !!!

Groetjes Hilda