Wietske-Tine-on-tour-2012.reismee.nl

New york New York

Jeeeeeeej eindelijk aangekomen in the Big Apple. Na een vreselijke taxirit ( dat gaan we donderdag anders doen hahaha) zijn we bij het hotel. We zijn vanmorgen heerlijk rustig vertrokken uit Baltimore. Geholpen door een zeer vriendelijke meneer uit de Domincaanse republiek konden we feilloos vertrekken. Hij was mijn loodsvisje tussen allerlei auto's en trucks door dus dat was spannend. Om 1600 uur( we moesten de auto voor 1700 uur inleveren) waren we op plek van bestemming bij Newark. Bij de controle van de auto is alles na controle ok. We hebben in totaal 2604 mijl gereden. De auto is nog heel, geen deuken, maar niet zo wit meer haha. Allen hebben we er een cd in laten zitten. Nou ja dat is grappig. Hebben ze ook wat te lachen daar. Want we hadden er net een humor cd in. We moesten met alle bagage naar de taxi. Die tocht op zich was al hilarisch. Vast zitten tussen de deur van de airtrain en rommelen naar de taxi. Toen kregen we een taxi toegewezen. Geen Engels of Amerikaans sprekend persoon, nee natuurlijk niet. De koffers werden erin gesmeten en wietske er achteraan hahaha. Met veel moeite uitgelegd dat we naar het Hilton times square moesten. Dat lukte nog net. Maargelukkig waaiden we bijna uit de taxi anders havik ook nog reinigingskosten moeten betalen hahAha. Hoe krijgt zo'n iemand zijn rijbewijs? Maar goed. Aangekomen bij times square is het Hiltonpersoneel uiterst behulpzaam. We heen een kamer op de 43e verdieping met uitzicht. Deze keer wel echt en ook wel aardig. Gratis wifi voor diamondmembers. Bof ik even. De rest moet pervdg 20 dollar betalen. Bert aan de gekke kant. Straks lekker weer even de stad in en wat eten. Morgen uitgebreider op pad. Het is nu aftellen jammer, maar aan al het leuke komt een eind. Hoewel dat hoeft natuurlijk niet altijd. Eerst er hier nog even een feestje van maken. Groetjes van de partyanimals.