Wietske-Tine-on-tour-2012.reismee.nl

2 in 1

Nu maar even een samenvatting van 2 dagen. Dinsdag Lekker met de boot naar Elles island geweest.alleen al leuk met zoveel mensen op een boot en kijken naar anderen. Je hebt er aparte schuivers bij. Eerst koffie gehad in Soho of was het nou Noho bij Dean and Deluca. Daarna naar pier 17 geweest en op terrasje kleinigheidje gegeten. Begint het plotseling waanzinnig te hozen. Maar na 20 minuten is het weer droog en schijnt de zon. Geen probleem dus. Daarna naar Top of the rock geweest. Op de 67e verdieping van de NBC studio's. Helaas wat cloudy maar wel de moeite waard. Toen wilde ik nog even mijn nieuwe pin bij het hard rock café. Bij ieder hard rock café neem ik een pin mee met het jaartal en iets bijzonders van de stad.. Is het dicht vanwege het nieuwe football seizoen .allemaal papperazzi's en fans voor de deur maar helaas geen mogelijkheid voor de shop of een hapje eten. Gelukkig zou het de volgende dag open zijn dus dan nog maar even proberen. De new york yankees hadden een persconferentie en een feestje. Eigenlijk hadden we dat wel gezien want heel times square stond vol met stands en andere promotiedingen. Ook waren er 2 stands waar je handtekeningen kon krijgen. Ik heb er dus nu ook een maar heb geen idee van wie. Hilarisch!,! Gegeten bij Bubba Gump schrimp en Co. Nu houd ik niet heel erg van garnalen maar deze waren zeker lekker. De drankjes nog lekkerder haha. Tegen tienen maar weer eens hotel opzoeken. Wat een fijn hotel. Bij Dino ( iemand die duidelijk plezier heeft in zijn werk en erg aardig is) een taxi geregeld voor de volgende dag. Na de horrorrit van Newark naar de stad moesten we Toch een normaal iemand voor de terugweg hebben. Misselijk aankomen op het vliegveld en gedumpt worden met je bagage is ook niets. Hij regelde gelijk even een late check out. Normaal moet je 12 uur uit de kamer en nu mochten we de kamer gebruiken tot 2. Geweldig kon mams lekker rustig aan doen en ik de stad nog even in hahahaha. Heerlijk nog even in bad geweest en de seasonfinale gezien van white collar maakte het helemaal af. Vanochtend lekker rustig aan. Alles ingepakt en de stad even in geweest. Die pin van het hard rock café moest nog gescoord worden en natuurlijk nog een laatste drankje bij de Jamba Juice en Starbucks( vanille latte voor moeders) Dino had het goed voor elkaar. Op tijd de bagage van de kamer gehaald en een bijna limo ston mooi klaar. Even afscheid genomen van onze geweldige kamermevrouw. We hadden netjes gemeld dat de koudwaterkraan lekte en de wasbak niet goed leegliep( ik wil niet weten waarom niet) en we hadden fooi achtergelaten. Dat resulteerde in heel veel chocolaatjes, nieuwe flesjes water en veel, heel veel badspullen hahahaha. Geweldig. Ze noemde mams ook steeds Mammie en mij dear honey. Te grappig. Ze liet een briefje achter dat we het altijd zo netjes achterlieten hahaha. Uurtje rijden naar Jfk langer dan normaal maar dat komt door de US open. Lekker geklets met onze taxichauffeur. Dit gaat een stuk beter. Die vorige sprak geen Engels en deze was zelfs in Nederland geweest. Hij kwam zelf uit Colombia. Altijd interessant die verhalen. Nou daar zitten we dan lekker in de lounge. Hapje drankje en over een uurtje vliegen we. Business class dus dat is ook weer niet een straf. Dan is de trip voorbij. Geweldig dat was het vooral. Gezellig, hilarisch, onnozel en te soms maar wel erg leuk. We zouden het zo weer doen. Maar dat doen we niet. Hahahaha. Volgens jaar wat anders, wie weet. Ik plaats nog wat foto's ( even kijken of het lukt want de iPad zit vol hahaha). Bedankt voor alle leuke reacties en tot snel, spreekt en mails allemaal. Ps Nina veel plezier nog daar en maak veel lol jullie laatste dagen ook in New York Howdy en good Luck, Wietske en Tine

Kristina

Hahah wat een leuke update weer! Goh het zit er alweer op he, de tihd vliegt voorbij. Ik ben benieuwd naar alle andere verhalen & foto's, dat wordt maandag dus eerst een kringgesprek Tine, haha! Goede reis ladies & tot gauw!

marlies van ooijen

Hai Tine, Leuk om je reis verhaal te lezen. Wij zijn ook nog in een hard rock cafe geweest. Maar hadden daar niet echt goed gegeten. Achteraf een beetje veel maag krampen. De reis is verder ook voorspoedig gelopen. Later nog naar de Outer Banks terug gegaan en daar weer veel naar het strand geweest. We hebben daar nog dolfijnen gezien en nog veel meer dieren die jullie wellicht ook allang gezien hebben en een zipline gedaan, gebodyboard,gehiked,Philadelphia bekeken etc etc . Nog heel veel plezier en een goede reis terug en erg bedankt voor de vele leuke foto's. Groetjes Marlies en Arjen