Wietske-Tine-on-tour-2012.reismee.nl

Feeling hot hot hot

Fijn geland is het bloedhete Dallas, Texas. Super vlucht gehad met een uiterst vriendelijke senior purserndie het mij wel erg opvallend naar de zin wilde maken. Toen we landden was er wer assistentie aangevraagd voor moeders. Er zijn blijkbaar altijd wel mensen die dat nodig hebben en die roepen als van ver: wheelchair now ? Maar goed er was dus ook wat geregeld voor moeders mar dan moet de handbagage natuurlijk ook mee. Dus ik met 2koffertjes er achteraan hollen. We hadden naast ons in het vliegtuig 1 of andere aansteller. Toen iemand me hielp met 1 van de koffertjes werd hij een heel klein beetje aangetikt. Compleet uit zijn dak en grijpt naar zijn rug maar blijft rustig doorbellen en zegt dat ie is geslagen. Beetje jammer. Met de assistentie die moeders kreeg waren we dus zo door douane en immigratie. Hoe fijn is dat. We kwamen ver voor op schema bij de rentalcars. Personeel heel veel en weinig te doen. Echter ook geen bevoegdheden dus moesten we wachten totdat de auto beschikbaar kwam. Nou gelukkig was het koel want buiten was het echt te warm. We hebben maar even een puzzel gemaakt en boek gelezen. Uiteindelijk weer terug en toen waren ze even de voucher kwijt dus moest ik alles betalen. Dacht het niet hoor dus collega's zoeken. Deden ze ook wat want voor de rest waren het leden van de wandelclub. We kregen een witte Hyundai Santa Fe. Prima wagen en na ruim 9,5 uur vliegen en 2 uur wachten konden we richting hotel. Prima hotel en we hebben nog een burgertje gehad. Bij mij was inmiddels de verkoudheid toegeslagen en ben nog even in bad geweest met menthol. Daarna ruim de klok rond geslapen. Dat mocht ook wel want de vermoeidheid sloeg toe met dat warme weer en 25 uren op. Vandaag lekker Dallas is geweest. We zijn naar het Dallas world aquarium geweest niet omdat we dat gepland hadden maar het was zo heet overal verder. Daarna drankje en hapje gedaan bij het Hard Rock café. Konden we even op adem komen. Nu even rustig bijzwembad en kamer en straks naar een heerlijk Barziliaans steekhouden van de keten waar we vorig jaar ook waren in Kansas City. De foto's komen morgenochtend want ik moet even kijken hoe dat werkt met mijn iPad. Ik ga eerst even een tukje doen. Morgen naar the Southforkranch van de serie Dallas en daarna naar fort worth tussen the cowboys and girls . I'll be back.

Rebecca

Goed om te lezen dat jullie veilig geland zijn!
Geniet lekker van jullie vakantie.

Kus van Rebecca

Dineke

Hallo Tine en Wietske,

Fijn dat jullie een prettige vlucht hebben gehad. Ik wens jullie veel plezier en ga al jullie verhalen en avonturen weer volgen.

Dineke

Hilda

Heel veel plezier daar en de boel niet teveel op de kop zetten met z'n 2en he! hahahahaha

Groetjes Hilda

Ankie Bosma

Geniet ervan dames! Heel veel plezier!! Het weer zier er goed uit daar! Heeft JR jullie nog even uitgenodigd voor een logeerpartij :-)