Wietske-Tine-on-tour-2012.reismee.nl

Is het bij jullie ook zo heet?

Beetje flauw natuurlijk, want op mijn igooglepagina kan ik zien hoe warm het is. Maar oh oh wat is het warm. Eigenlijk niet leuk meer.gisteren even wat lucht gekregen en een super regenbui gezien. Nou dat gaat neet. Alles op straat(prullenbakken wegwerkzaamhdenborden) waait weg. Dat werd na het eten verplicht één bakje koffie want in dat rare weer mochten we de straat niet op hahaha. Overigens heerlijk gegeten hier in Fort Worth. Lekkere zalm met een heerlijk sausje. Daarna nog even naar de supermarkt om 2100 uur. Fijn want alles is tot 10 of 11 uur 's avonds open. Even wat water en cola ingeslagen want we zijn redelijk uitgedroogd. Vandaag zijn we naar de stockyards geweest. Een soort cowboystadje. Twee keer daags drijven ze ook een kudde longhorns door de straten. Super om te zien maar we zeuren nu even..... Weer zo heet. We zijn net in het zwembad gedoken en dat was dan weer heerlijk. Morgen een rit van 500 km voor de boeg naar Hot Springs, Arkansas. We verlaten het hete Texas en als het goed is is het op de volgende bestemming maar 30 graden. Inmiddels ben ik niet de enige meer die heel erg verkouden is. Mem is nu ook aan de beurt. We verslijten pakjes zakdoekjes. Ik zet er direct wat foto's bij. Bedankt voor alle reacties. Rebecca: ook jullie alvast een fijne vakantie en ik kon die foto gewoon niet laten hahaha. Ankie: we mochten in de volgende serie figureren hahaha maar dan zijn we al lang en breed weer terug helaas.

Reacties

Reacties

HJ

Een kudde longontsteking drijven... hi-la-risch.
Toch even wennen die iPad. ;)

Annamaria

Die kudde longontstekingen wil ik ook wel zien hahaha ;)

Priscilla

Wat een toestand. Niet ziek worden ouwe!

Tine

Thanks die iPad is idd wat lastig soms. Maar verder is het een super ding. Ik zal er op letten hahaha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!