Wietske-Tine-on-tour-2012.reismee.nl

On the road again

529 km verder zijn we Texas uit en Arkansas binnengereden. Op weg naar Hot springs. Met thermale baden en niet te vergeten hometown of President Clinton. Nog steeds warm maar in een groenere omgeving komen we bij het hotel aan. Superdeluxe. Met binnen zelfs een waterval. We krijgen een upgraded room. Dat betekende een kamer waarin je bijna verdwaalde. Super mooi ook. Helaas geen karretjes beschikbaar dus ik moest zelf alle koffers naar binnen sleuren naar de 7e verdieping. Prachtige lift dus niet de trappen op gelukkig. Ik had mijn beweging wel weer gehad. We hebben even in de lounge gezeten want als priority member kregen we ook nog free drinks . Ik houd ervan hahaha. We lieten ons een eettentje aanraden waar we werden afgezet door de hotelbus. Hilarisch. Mama was all dressed up en we kwamen in een veredelde patatzaak (fat jacks, alleen de naam al!). Maar eerlijk is eerlijk we hebben er super gegeten. Na een paar wijntjes en ananassap hadden we het plan om de seasonfinale te zien van Rizzoli &isles maar dat bleek na de warmte en de drankjes echt kansloos te zijn. Totaal in slaap gevallen. Helaas. Morgen beter. 15 aug. We beginnen met een heerlijk ontbijt en onderhand kan ik lekker de update van Linda en Ankie lezen. Waarin staat dat we als team toch weer prima bezig zijn (lees: trots!). Daarna staat er een manicure voor mem op het programma en voor mij de massage. Deze had ik van tevoren al besteld alleen het tijdstip moest ik nog even vastleggen. Zo heeft Brenda ook niet zoveel werk na mijn vakantie!! Heerlijk uitgerust en los gaan we Hot Springs National park bekijken. Dit is niet echt super en wildlife heb ik niet kunnen ontdekken. Volgende park beter. The lookout Mountain Tower was de moeite waard. Zie de foto's. Daarna het stadje in maar het was echt veel te warm. Nu hebben ze hier ook 3 meren in de buurt dus je zou zeggen er is vast een terras in de buurt. Nou nee dus. Na ruim 3/4 van het meer te zijn rondgereden hebben we de hoop opgegeven, terug naar de stad dan maar want ik had nog wel wat leuks qua eettentje gezien. Erg lekker maar we waren op tijd en enige gasten dus ruim tijd om te kletsen met de uitbaters. Inmiddels is het 1900 uur en zitten we in de lounge. In dit hotel is daar namelijk alleen free Wifi en anders doet de iPad het niet. Morgen gaan we richting Memphis. Maar niet voordat ik even een grappig verhaal vertel van het ontbijt. In de meeste hotels heb je een buffet. Zo ook hier maar alleen voor yoghurt, fruit en beleg. Maar we willen ook iets warms, omeletje, pancake, worstje, bacon (hoe slecht, maar Hey het is vakantie). Er was een rij voor pancakes en andere warme dingen maar ook een rij voor dingen met ei. Nu houd ik niet zo van ei maar Wietske wel. Dus die stond netjes in de rij. Helaas was dit nogal onbekend terrein voor mem en ik kon ook niet helpen ( stond te veraf). Asociale medehotelgasten bestelden nog eerder dan zij. En die man moest 2 rijen tegelijk helpen. Op een gegeven moment vraagt die man wat zij wil hebben. Bescheiden als ze is: een omeletje met ham. Dan kan dus niet! Maar 1 ingrediënt , doe even normaal. Ok dan nog maar wat tomaat en bacon erbij? Inmiddels sta ik vooraan in de rij bij de pancakes en zie ik dat die man toch echt de verkeerde op haar bord schuift. Dus ik vraag of dat niet degene is van de persoon achter haar. Nee niet waar zegt ie. Ok mem lust alles wel. Gaat die vrouw achter mem helemaal door het lint tegen die eibakker. Hilarisch. Hij gaat schreeuwen dat ze dan maar niet voor moet dringen. Te grappig. Uiteindelijk hebben ze maar een plateswitch gedaan. Iedereen weer happy. Echt te grappig zo op de vroege ochtend.

Reacties

Reacties

sabine

je kan balen van aso mensen maar uiteindelijk maken ze je ook wel weer aan het lachen, WOEHAHAHA wou dat ik erbij was

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!