Wietske-Tine-on-tour-2012.reismee.nl

Walking in Memphis

Na een prima rit zijn we in Memphis beland. Goed hotel maar we hebben de auto nodig om bij de hotspots te komen. Natuurlijk gaan we naar Bealestreet. De uitgaanstraat in Memphis. Ook hier is een Hard Rock Café dus we snellen er naar toe. Dat kan ook wel want onze lunch bij de picknicktafel onderweg is alweer vergeten. Er staat een lange rij, helaas. Wachttijd is 40 minuten. Bovendien is het Elvisdag vandaag. Het is zijn 35e sterfdag. Dat betekent in het FedEx forum( groot stadion) 55000 uitzinnige fans die zich verzamelen rond Bealestreet. Hilarisch allemaal Elvisklonen en vrouwen in aparte kleding. Inmiddels heb ik het wachten nuttig besteed en een nieuw speldje gekocht van het hard rock café. Wietske is inmiddels aan de babbel met een supergezellige moeder en dochter(beetje onze leeftijd) die naar het concert gaan.300 dollar voor een soort van vipkaarten. Ze zijn er een weekje vanuit pennsylvenia. Ze hebben honger en willen van tevoren even wat eten in het hard rock café.terloops vertellen ze dat ze naar de sunstudio's zouden. Toevallig want wij gaan morgen. Ze waren toch maar gaan shoppen en zijn dus niet geweest terwijl ze wel kaartjes hadden. Met veel plezier geven ze deze aan ons want ze gaan morgen naar huis.Ik vragen wat ze ervoor moeten hebben. Helemaal niets willen ze ervoor hebben. Nou dat vinden we eigenlijk een beetje te gek. We zitten vlakbij dus we geven ze een drankje cadeau. Aan het einde werd ze dat verteld en ze komen ons 2 zoenen geven en wensen ons een save trip home. Lief hoor.. Ze vonden het geweldig. We wensen hen een fijne avond en worden er bijna verlegen van. Vanmorgen waren er al 75000 fans bij graceland. We waren blij dat we er 2 jaar geleden zijn geweest want we zijn geen die hardfans. De 2 dames die we spraken waren er 's ochtends om 7 uur en konden nog een keer naar het huis om 12 uur. En dat in die warmte. Getsie. Maar goed wat leuk allemaal. Morgen maar weer eens kijken wat de dag gaat brengen. Vast weer lol, plezier en warmte maar dat hebben jullie ook zag ik. Greets us.

Kristina

Wat lief van de 2 dames dat jullie de kaartjes mochten hebben! Aan jullie verhalen te lezen en aan de foto's te zien, hebben jullie het erg naar je zin. 'Jammer' alleen van het warme/klamme weer. Staan er nog stranddagen in de planning voor wat afkoeling? Dan bel ik David Hasselhof alvast ;) hahah geniet ervan ladies! Liefs, Kristina

Rebecca

I've been looking for freedom!! Haha moet gelijk denken aan onze kerstkaarten op het werk. Dank je wel Kristina, nu zing ik de hele dag dat nummer.
Lijkt me fantastisch om al die Elvis fans te zien!

Hilda

Oooh wat een leuke verhalen allemaal... hier ist een stuk minder interessant want.. geen vakantie.. en gewoon werken... maar gelukkig ist bijna weekend en het schijnt hier 30 graden te worden morgen.. dus dan sta ik morgen in de startblokken voor het strand. Ook een lekker vooruitzicht!
Enne je chocolaatjes waren zaaaaalig!
groetjes Hilda