Wietske-Tine-on-tour-2012.reismee.nl

Toch fijn als er iemand op zijn knieën voor je gaat.

Leuke dag gehad in Memphis. We hebben de Sunstudio's bezocht. Hartstikke leuk om te zien waar Elvis maar ook Ike turner en zelfs Bono platen hebben opgenomen. Jawel ook Acda en De Munnik hebben hier een plaat opgenomen. Daarna naar de gezellige Bealestreet. Drankje gehad en beetje muziek geluisterd. Het had vannacht flink geregend dus het was ietsje koeler. Dat was best fijn. Na een rondrit door de stad hadden we het wel gezien. Even wat inkopen gedaan. Water veel vooral want je droogt bijna uit met dit warme weer maar dat hebben jullie vast ook nu. Daarna lekker gegeten bij Ciao Bella. We konden snel bestellen maar hadden inmiddels een tweede broodmandje maar nog geen eten. Maar wat gebeurt er nu? De kok komt zelf het eten brengen en gaat voor mij op zijn knieën. Gaat er eens iemand op de knieën ........ Maar hij kwam zijn excuses aan bieden. Hij had de serveerster niet goed begrepen en daardoor duurde het wat langer. Als tegemoetkoming kregen we het toetje van Tha House. Laat dat nou net overheerlijke tiramisu zijn. Geen straf dus. Morgen op weg naar Jack Daniels. Daar gaan we de distilleerderij bekijken. Daarna is het nog een uurtje naar Chattanooga. Een mooi eindje naar het oosten dus. Vanuit daar verwachten we leuke foto's te kunnen laten zien. See you later!! En iedereen een fijn weekend natuurlijk. We lopen hier wat achter hahaha.