Wietske-Tine-on-tour-2012.reismee.nl

So much to See, so little time

Eergisteren naar een shopping mall geweest. Blijkbaar waren we daar 2 jaar geleden bij toeval ook geweest. Maar zoals Linda Bouius zegt: toeval bestaat niet, toch? Maar goed een middagje shop till you drop is ook wel eens leuk. De Tommy Hilfiger geplunderd want he, 60 % korting is toch wel heel fijn. En al scheelt de euro niet zoveel met de dollar toch is dit erg fijn winkelen. 3 bloesjes, 2 polo's en een nette broek rijker gaan We eerst maar naar de Starbucks voor een very Berry's Hibiscus. In ieder geval een koel drankje en een frappucino. Daarna doorgereden naar Asheville. Hele andere omgeving. Groen, koeler en bergen..... Dat was wel een speciale dag vandaag hoor. Gisteren naar het Biltmore kasteel geweest. Fantastisch wat een omgeving en wat een kasteel. Veel mooie bloemen ook. Ik zal er een paar plaatsen. Speciaal voor Hilda de zonnebloemen!! Om de romantiek nog maar even voort te zetten gaan we vandaag naar Chimney Rock en Lake Lure (dirty dancing). We rijden via de Blue Ridge Park way naar Boone waar we ook weer lekker 2 dagen zijn. beetje luieren, dingen zien. Dit is vakantie. Ik geloof dat het in Nederland alweer wat koeler is. Bedankt voor jullie reacties. Dat is toch wel erg leuk hoor.

Reacties

Reacties

Rebecca

Tineee zo te horen heb je het super leuk..! Kom je al snel weer terug? Plaats maar snel leuke fotosss!

Hans Huele

En dan zit ik niets vemoedend, slaapdronken aan het ontbijt aan mijn broodnodige tweede kop koffie te lurken in het Holiday Inn van Chattanooga...
Eerst denk je natuurlijk:"nee man, onmogelijk". Maar ja, dan ineens realiseer je je hoe idioot klein de wereld is geworden. Het is wel degelijk Tine!! Een van de allerbeste teamleidsters van Nuon Leeuward waar ik in 2004 even mee heb mogen werken staat daar gewoon voor mijn neus, samen met haar glunderende en trotse moeder!
Wat een leuk weerzien en geloof me lezers, die twee zijn ECHT aan het genieten!
Wietske en Tine: keep on doing it en doe de groeten straks aan mijn lievelingsstad NY!!!
Groeten van Hans Huele

Jolande van Loenen

Hoi Tine en Wietske,
Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Wat schrijf je veel! Ik moest helemaal bij-lezen. Ook weer enorm veel beleefd en genoeg hilarische momenten ha ha! Kan me het zo voorstellen. Kom je ook nog een oud bekende tegen hoe is het mogelijk!

Lekker genieten! Groet Jolande

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!