Wietske-Tine-on-tour-2012.reismee.nl

Only the lonely

Goh een beetje alleen geweest vandaag. Maar de road Ahead en behind was nogal leeg vandaag. Mooie natuur op de Blue Ridge Parkway. Net op het moment dat we willen picknicken begint het te regenen en dat heeft het lang gedaan. Tegen het einde van de middag bij Mabry Mill werd het mooi. Gelukkig maar want deze plek die ook in film regelmatig gebruikt orde is een plaatje schieten wel waard. Vandaag nog het museum voor moderne kunst bezocht in Roanoke. En ergens op de Parkway het museum van de roots van Amerikaanse muziek. Cultureel dagje en vol natuur. Wel gezellig met z'n tweetjes zo. Helaas geen enkel bereik met de Mobi dus dat wordt morgen weer bellen. Tegen de tijd dat we ontvangst hebben is het bij de meesten 2 uur 's nachts. op aanraden van de receptioniste gegeten in Hollywoods. Maar afwachten want de vorige aanrader was hilarisch. Dit was echter prima. Mijn filet mignon was weer heerlijk en wietske aan de ribeye. Ook prima. Nog even een duik in het zwembad en uiteraard de whirlpool. Je begint al te merken dat de meeste mensen alweer aan het werk zijn. Want we zien weinig families, maar veel ouderen. De invalideplaatsen zijn steeds bezet hahaha. Helaas dus geen praatmaatjes in het zwembad. Daar is de lol dus gauw af. De whirlpool blijft heerlijk. Zoiets wil ik thuis ook hahahaha en dan er iedere dag na het werk in. Maar ja dat zal wel niet goed zijn. Niet alles dat lekker is, is ook goed voor je. Maar ja dat zijn meer dingen;). Morgen en route naar charlottesville en Richmond. En dan richting het strand. Lijkt ons heerlijk. Groetjes van ons maar niet voordat we iedereen een fijn weeekend wensen met veel plezier. Kristina en Priscilla veel plezier in. Antwerpen.Daarnaast schoonzus Tineke gefeliciteerd met je verjaardag.

Kristina

Live vanuit Antwerpen, haha! Ik weet al wat jij voor je verjaardag wil Tine, whirlpool it is! Blij dat deze aanrader wel lekker was, het eten ziet er in elk geval heerlijk uit!